Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі

Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави. Стан здоров’я українців є незадовільним, тому пріоритетною у державі стає програма реформування медичної галузі. У статті проаналізовано з позицій маркетингу заходи, що плануються у зв’язку з упровадженням реформи. Розглянуті сегментаці...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Артюхіна, М.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24092
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі / М.В. Артюхіна // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 135-137. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-24092
record_format dspace
spelling irk-123456789-240922013-02-13T03:01:55Z Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі Артюхіна, М.В. Маркетинг Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави. Стан здоров’я українців є незадовільним, тому пріоритетною у державі стає програма реформування медичної галузі. У статті проаналізовано з позицій маркетингу заходи, що плануються у зв’язку з упровадженням реформи. Розглянуті сегментація ринку та комплекс маркетингу медичних установ. Ключові слова: заклад охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг. Здоровье нации — базовый фактор стратегического развития государства. Состояние здоровья украинцев является неудовлетворительным, поэтому программа реформирования медицинской отрасли становится приоритетной в государстве. В статье проанализированы с позиций маркетинга мероприятия, которые планируются в связи с внедрением реформы. Рассмотрены сегментация рынка и комплекс маркетинга медицинских услуг. Ключевые слова: учреждение охраны здоровья, маркетинг медицинских услуг. Health of the nation is the basic condition of strategic development of the state. The health condition of the Ukrainian is not perfect so the programmer of reformations in medical field is of the first priority new. He article deals with the analysis of means concerning introducing the reforms planned from the point of view of marketing. The segmentation of the market and the complex of marketing of health protection institutions are under research. Key words: health protection institution, marketing of medical services. 2011 Article Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі / М.В. Артюхіна // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 135-137. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24092 339.138:61 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Артюхіна, М.В.
Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
Економічний вісник Донбасу
description Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави. Стан здоров’я українців є незадовільним, тому пріоритетною у державі стає програма реформування медичної галузі. У статті проаналізовано з позицій маркетингу заходи, що плануються у зв’язку з упровадженням реформи. Розглянуті сегментація ринку та комплекс маркетингу медичних установ. Ключові слова: заклад охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг.
format Article
author Артюхіна, М.В.
author_facet Артюхіна, М.В.
author_sort Артюхіна, М.В.
title Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
title_short Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
title_full Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
title_fullStr Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
title_full_unstemmed Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
title_sort маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24092
citation_txt Маркетингова діяльність закладів охорони здоров’я в умовах реформування галузі / М.В. Артюхіна // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 135-137. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT artûhínamv marketingovadíâlʹnístʹzakladívohoronizdorovâvumovahreformuvannâgaluzí
first_indexed 2023-10-18T17:16:17Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:17Z
_version_ 1796141107598327808