Особливості управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства
У статті розглядаються класичні підходи до розуміння сутності конкурентоспроможності торговельних підприємств, висвітлюється проблема визначення рівня їхньої конкурентоспроможності, визначається особливість управління конкурентоспроможністю торговельній галузі. Ключові слова: конкуренція у торговель...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24093 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 143-145. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |