Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-24146 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-241462013-02-13T02:48:45Z Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача Мошковська, Г.К. Маркетинг У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга. В статье рассматривается вопрос поведения потребителя на рынке туристических услуг. Автор изучает специфику последней на рынке агротуристичних услуг, разрабатывает рекомендации для улучшения деятельности агротуристичних предприятий. Ключевые слова: поведение потребителей, источник информации, товар, услуга. The article deals with the question of consumer’s behavior at the tourist services market. The author studies the specific features of the last at the market of agrotouristic services, develops recommendations for the agrotouristic enterprises improvement activity. Key words: consumers’ behavior, information generator, goods, service. 2011 Article Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146 339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Мошковська, Г.К. Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача Економічний вісник Донбасу |
description |
У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга. |
format |
Article |
author |
Мошковська, Г.К. |
author_facet |
Мошковська, Г.К. |
author_sort |
Мошковська, Г.К. |
title |
Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача |
title_short |
Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача |
title_full |
Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача |
title_fullStr |
Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача |
title_full_unstemmed |
Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача |
title_sort |
стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146 |
citation_txt |
Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT moškovsʹkagk strategíítametodimarketologaturističnihposluguproekcíínaspoživača |
first_indexed |
2023-10-18T17:16:28Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:16:28Z |
_version_ |
1796141115466842112 |