Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача

У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Мошковська, Г.К.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-24146
record_format dspace
spelling irk-123456789-241462013-02-13T02:48:45Z Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача Мошковська, Г.К. Маркетинг У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга. В статье рассматривается вопрос поведения потребителя на рынке туристических услуг. Автор изучает специфику последней на рынке агротуристичних услуг, разрабатывает рекомендации для улучшения деятельности агротуристичних предприятий. Ключевые слова: поведение потребителей, источник информации, товар, услуга. The article deals with the question of consumer’s behavior at the tourist services market. The author studies the specific features of the last at the market of agrotouristic services, develops recommendations for the agrotouristic enterprises improvement activity. Key words: consumers’ behavior, information generator, goods, service. 2011 Article Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146 339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Мошковська, Г.К.
Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
Економічний вісник Донбасу
description У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга.
format Article
author Мошковська, Г.К.
author_facet Мошковська, Г.К.
author_sort Мошковська, Г.К.
title Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
title_short Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
title_full Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
title_fullStr Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
title_full_unstemmed Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
title_sort стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146
citation_txt Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT moškovsʹkagk strategíítametodimarketologaturističnihposluguproekcíínaspoživača
first_indexed 2023-10-18T17:16:28Z
last_indexed 2023-10-18T17:16:28Z
_version_ 1796141115466842112