Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |