Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
У статті розглядається питання поведінки споживача на ринку туристичних послуг. Автор вивчає специфіку останньої на ринку агротуристичних послуг, розробляє рекомендації для поліпшення діяльності агротуристичних підприємств. Ключові слова: поведінка споживачів, джерело інформації, товар, послуга....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Мошковська, Г.К. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24146 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача / Г.К. Мошковська // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 136-139. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Національна ділова культура України і профіль українського маркетолога
за авторством: Чеботарьов, Є.В.
Опубліковано: (2021) -
Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг
за авторством: Стеблюк, Н.Ф., та інші
Опубліковано: (2019) -
Особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств сфери послуг
за авторством: Сазонець, О.М., та інші
Опубліковано: (2015) -
Підтримка розвитку малого підприємництва на ринку побутових послуг
за авторством: Лисюк, В.М., та інші
Опубліковано: (2013) -
Оцінка динаміки розвитку ринку взаємозамінних телекомунікаційних послуг
за авторством: Коваль, В.В.
Опубліковано: (2013)