Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2009
Автори: Буценко, И.Н., Грищенко, Н.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2009
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24522
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов / И.Н. Буценко, Н.Ю. Грищенко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 161. — С. 15-18. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine