Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2009
Автори: Буценко, И.Н., Грищенко, Н.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2009
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24522
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов / И.Н. Буценко, Н.Ю. Грищенко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 161. — С. 15-18. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-24522
record_format dspace
spelling irk-123456789-245222011-07-15T13:16:35Z Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов Буценко, И.Н. Грищенко, Н.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ 2009 Article Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов / И.Н. Буценко, Н.Ю. Грищенко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 161. — С. 15-18. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24522 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Буценко, И.Н.
Грищенко, Н.Ю.
Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов
Культура народов Причерноморья
format Article
author Буценко, И.Н.
Грищенко, Н.Ю.
author_facet Буценко, И.Н.
Грищенко, Н.Ю.
author_sort Буценко, И.Н.
title Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов
title_short Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов
title_full Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов
title_fullStr Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов
title_full_unstemmed Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов
title_sort франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2009
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24522
citation_txt Франчайзинг как инструмент развития рынка нефтепродуктов / И.Н. Буценко, Н.Ю. Грищенко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 161. — С. 15-18. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT bucenkoin frančajzingkakinstrumentrazvitiârynkanefteproduktov
AT griŝenkonû frančajzingkakinstrumentrazvitiârynkanefteproduktov
first_indexed 2023-10-18T17:17:13Z
last_indexed 2023-10-18T17:17:13Z
_version_ 1796141147686436864