Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин

Розглянуто основні передумови розвитку підприємництва в організації, виходячи з підвищення ваги внутрішньофірмових взаємовідносин, які забезпечують успіх ринково орієнтованої організації; систематизовано ініціативні дії учасників, а також проаналізовано їх зміст. Ключові слова: адаптація, внутрішнь...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2010
Автори: Богдан, О.І., Гаращук, О.В., Яценко, Н.М., Козлов, Є.Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24810
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин / О.І. Богдан, О.В. Гаращук, Н.М. Яценко, Є.Є. Козлов // Економіка пром-сті. — 2010. — № 3. — С. 117-122. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine