Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин
Розглянуто основні передумови розвитку підприємництва в організації, виходячи з підвищення ваги внутрішньофірмових взаємовідносин, які забезпечують успіх ринково орієнтованої організації; систематизовано ініціативні дії учасників, а також проаналізовано їх зміст. Ключові слова: адаптація, внутрішнь...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Автори: | , , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24810 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин / О.І. Богдан, О.В. Гаращук, Н.М. Яценко, Є.Є. Козлов // Економіка пром-сті. — 2010. — № 3. — С. 117-122. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |