2025-02-23T06:19:47-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-25216%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:19:47-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-25216%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:19:47-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T06:19:47-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
Series: | Дослідження міжнародної економіки |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|