Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
Назва видання: | Дослідження міжнародної економіки |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-25216 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-252162011-08-03T12:30:02Z Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації Осипчук, М. Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах. Рассмотрены подходы к оценке национальных брендов стран Центрально-Восточной Европы (ЦВЕ) с помощью индексов С.Анхольта и East West Communications. Определены корреляционные связи между индексами национального бренда, туристическими прибытиями и доходами от туризма в исследуемых странах. Nation brands assessment approaches of Central and Eastern European countries (CEE) by the instrumentality of Anholt Index and East West Global Index are considered. The correlation between nation brand indexes, international tourist arrivals and tourism receipts in countries under study is detected. 2011 Article Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. XXXX-0072 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216 338.48 (4) uk Дослідження міжнародної економіки Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах. |
format |
Article |
author |
Осипчук, М. |
spellingShingle |
Осипчук, М. Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації Дослідження міжнародної економіки |
author_facet |
Осипчук, М. |
author_sort |
Осипчук, М. |
title |
Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації |
title_short |
Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації |
title_full |
Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації |
title_fullStr |
Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації |
title_full_unstemmed |
Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації |
title_sort |
брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2011 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216 |
citation_txt |
Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
series |
Дослідження міжнародної економіки |
work_keys_str_mv |
AT osipčukm brendingâkínstrumentpídviŝennâefektivnostífunkcíonuvannâturističnoídestinacíí |
first_indexed |
2023-10-18T17:18:53Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:18:53Z |
_version_ |
1796141217937883136 |