Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації

Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Осипчук, М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2011
Назва видання:Дослідження міжнародної економіки
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-25216
record_format dspace
spelling irk-123456789-252162011-08-03T12:30:02Z Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації Осипчук, М. Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах. Рассмотрены подходы к оценке национальных брендов стран Центрально-Восточной Европы (ЦВЕ) с помощью индексов С.Анхольта и East West Communications. Определены корреляционные связи между индексами национального бренда, туристическими прибытиями и доходами от туризма в исследуемых странах. Nation brands assessment approaches of Central and Eastern European countries (CEE) by the instrumentality of Anholt Index and East West Global Index are considered. The correlation between nation brand indexes, international tourist arrivals and tourism receipts in countries under study is detected. 2011 Article Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. XXXX-0072 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216 338.48 (4) uk Дослідження міжнародної економіки Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах.
format Article
author Осипчук, М.
spellingShingle Осипчук, М.
Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
Дослідження міжнародної економіки
author_facet Осипчук, М.
author_sort Осипчук, М.
title Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
title_short Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
title_full Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
title_fullStr Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
title_full_unstemmed Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
title_sort брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216
citation_txt Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Дослідження міжнародної економіки
work_keys_str_mv AT osipčukm brendingâkínstrumentpídviŝennâefektivnostífunkcíonuvannâturističnoídestinacíí
first_indexed 2023-10-18T17:18:53Z
last_indexed 2023-10-18T17:18:53Z
_version_ 1796141217937883136