Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Осипчук, М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
Назва видання: | Дослідження міжнародної економіки |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Бюджетування як інструмент підвищення ефективності управління підприємством
за авторством: Коваленко, В.М., та інші
Опубліковано: (2013) -
Інтернет-маркетинг як засіб підвищення ефективності діяльності та конкурентоспроможності компаній туристичної галузі
за авторством: Латишева, О.В., та інші
Опубліковано: (2021) -
Стимулювання охорони праці як інструмент підвищення ефективності управління персоналом
за авторством: Залознова, Ю.С.
Опубліковано: (2009) -
Агентне моделювання як інструмент оцінки ефективності функціонування логістичної системи металургійного підприємства
за авторством: Пивоваров, М.Г., та інші
Опубліковано: (2014) -
Кластерна політика як чинник підвищення ефективності функціонування соціально-економічних систем
за авторством: Васильківський, Д.М., та інші
Опубліковано: (2017)