Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг
Проаналізовано характерні ознаки житлово-комунальних послуг. Розкрито сутність концепції маркетингу й окреслено тенденції розвитку маркетингово орієнтованого підходу до вдосконалення діяльності підприємств ЖКГ. ----------...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2569 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг / Л.Н. Бражникова // Економіка пром-сті. — 2008. — № 2. — С. 165-171. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |