Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг

Проаналізовано характерні ознаки житлово-комунальних послуг. Розкрито сутність концепції маркетингу й окреслено тенденції розвитку маркетингово орієнтованого підходу до вдосконалення діяльності підприємств ЖКГ. ----------...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Бражникова, Л.Н.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2569
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг / Л.Н. Бражникова // Економіка пром-сті. — 2008. — № 2. — С. 165-171. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine