Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг
Проаналізовано характерні ознаки житлово-комунальних послуг. Розкрито сутність концепції маркетингу й окреслено тенденції розвитку маркетингово орієнтованого підходу до вдосконалення діяльності підприємств ЖКГ. ----------...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2008 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2569 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг / Л.Н. Бражникова // Економіка пром-сті. — 2008. — № 2. — С. 165-171. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-2569 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-25692008-11-28T12:00:26Z Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг Бражникова, Л.Н. Соціально-економічні аспекти промислової політики Проаналізовано характерні ознаки житлово-комунальних послуг. Розкрито сутність концепції маркетингу й окреслено тенденції розвитку маркетингово орієнтованого підходу до вдосконалення діяльності підприємств ЖКГ. ---------- Проанализированы характерные признаки жилищно-коммунальных услуг. Раскрыта сущность концепции маркетинга и очерчены тенденции развития маркетингово ориентированного подхода к совершенствованию деятельности предприятий ЖКХ. ---------- The article analyzes distinctive features of public utilities. The essence of marketing concept is described, and trends in development of a market-oriented approach to improvement of public utility enterprises operation are outlined. ---------- 2008 Article Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг / Л.Н. Бражникова // Економіка пром-сті. — 2008. — № 2. — С. 165-171. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2569 ru Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Соціально-економічні аспекти промислової політики Соціально-економічні аспекти промислової політики |
spellingShingle |
Соціально-економічні аспекти промислової політики Соціально-економічні аспекти промислової політики Бражникова, Л.Н. Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг |
description |
Проаналізовано характерні ознаки житлово-комунальних послуг. Розкрито сутність концепції маркетингу й окреслено тенденції розвитку
маркетингово орієнтованого підходу до вдосконалення діяльності підприємств ЖКГ.
---------- |
format |
Article |
author |
Бражникова, Л.Н. |
author_facet |
Бражникова, Л.Н. |
author_sort |
Бражникова, Л.Н. |
title |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг |
title_short |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг |
title_full |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг |
title_fullStr |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг |
title_full_unstemmed |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг |
title_sort |
теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2008 |
topic_facet |
Соціально-економічні аспекти промислової політики |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2569 |
citation_txt |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг / Л.Н. Бражникова // Економіка пром-сті. — 2008. — № 2. — С. 165-171. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
work_keys_str_mv |
AT bražnikovaln teoretičeskoeobosnovaniemarketingovojdeâtelʹnostipripredostavleniikommunalʹnyhuslug |
first_indexed |
2023-03-24T08:25:16Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:25:16Z |
_version_ |
1796138999108075520 |