Роль телебачення як ефективного інформаційного ресурсу під час виборів Президента України 1999 р.

Розглянуто питання використання телебачення як інформаційного ресурсу під час проведення виборчої кампанії в Україні. Обґрунтовано, що телебачення має істотний вплив на думку виборців, проте рівень цього впливу залежить від складної сукупності чинників. Сформульовано ключові рекомендації політико-п...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Станкевич, Б.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут народознавства НАН України 2010
Назва видання:Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25747
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Роль телебачення як ефективного інформаційного ресурсу під час виборів Президента України 1999 р. / Б. Станкевич // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку: Зб. наук. пр. — Львів, 2008. — Вип. 22 — С. 94-99. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine