Роль телебачення як ефективного інформаційного ресурсу під час виборів Президента України 1999 р.
Розглянуто питання використання телебачення як інформаційного ресурсу під час проведення виборчої кампанії в Україні. Обґрунтовано, що телебачення має істотний вплив на думку виборців, проте рівень цього впливу залежить від складної сукупності чинників. Сформульовано ключові рекомендації політико-п...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут народознавства НАН України
2010
|
Назва видання: | Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25747 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Роль телебачення як ефективного інформаційного ресурсу під час виборів Президента України 1999 р. / Б. Станкевич // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку: Зб. наук. пр. — Львів, 2008. — Вип. 22 — С. 94-99. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |