Архетипічне підґрунтя іміджу політичного лідера

У статті проаналізовані засади використання архетипів і міфологем як однієї з маніпулятивних технологій, задіяних під час президентської виборчої кампанії 2009 року. Досліджуючи конкретні архетипи, покладені в основу іміджу А. Яценюка та Ю. Тимошенко, автор визначає сильні і слабкі сторони цієї...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Шерман, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2010
Назва видання:Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26712
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Архетипічне підґрунтя іміджу політичного лідера / О. Шерман // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 20. — С. 83-90. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine