Формування та реалізація іміджевої стратегії держави в умовах глобалізаційних змін

Аналізується проблема формування та реалізації іміджевої стратегії держави на міжнародній арені в сучасних умовах розвитку світового соціуму. Пропонується концептуальна модель іміджевої стратегії держави із дослідженням теоретико- методологічних особливостей кожного етапу....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Дата:2010
Автор: Качинська, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2010
Назва видання:Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26806
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формування та реалізація іміджевої стратегії держави в умовах глобалізаційних змін / Н. Качинська // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 188-200. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine