Формування та реалізація іміджевої стратегії держави в умовах глобалізаційних змін
Аналізується проблема формування та реалізації іміджевої стратегії держави на міжнародній арені в сучасних умовах розвитку світового соціуму. Пропонується концептуальна модель іміджевої стратегії держави із дослідженням теоретико- методологічних особливостей кожного етапу....
Збережено в:
Видавець: | Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Автор: | Качинська, Н. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2010
|
Назва видання: | Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26806 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Формування та реалізація іміджевої стратегії держави в умовах глобалізаційних змін / Н. Качинська // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 188-200. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Ціннісні аспекти формування молодіжної політики
за авторством: Бородін, Є., та інші
Опубліковано: (2011) -
Громадянська активність як основа формування громадянського суспільства
за авторством: Остапенко, М.
Опубліковано: (2011) -
Формування здорової української нації у контексті ідеї громадянськості
за авторством: Ярошенко, В.
Опубліковано: (2011) -
Формування потужних політичних партій як елементу впливу на розвиток політичної свідомості суспільства
за авторством: Рябой, Ю.
Опубліковано: (2011) -
Різновиди та умови встановлення рівноваги політичних інститутів
за авторством: Рибій, О.
Опубліковано: (2010)