Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект

Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для спожи...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2010
Автор: Романенко, І.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine