2025-02-22T09:39:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-27028%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:39:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-27028%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:39:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T09:39:32-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для спожи...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для споживачів, так і для виробників; розроблено заходи, необхідні для інтеграції засад МВ у ринкову діяльність вітчизняних товаровиробників.
Ключові слова: маркетинг відносин, інструментальний (операційний) маркетинг, соціально-етичний аспект, стратегічний підхід, конкурентоспроможність товаровиробників. |
---|