Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект

Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для спожи...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Романенко, І.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-27028
record_format dspace
spelling irk-123456789-270282013-02-13T02:04:53Z Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект Романенко, І.П. Соціально-економічні аспекти промислової політики Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для споживачів, так і для виробників; розроблено заходи, необхідні для інтеграції засад МВ у ринкову діяльність вітчизняних товаровиробників. Ключові слова: маркетинг відносин, інструментальний (операційний) маркетинг, соціально-етичний аспект, стратегічний підхід, конкурентоспроможність товаровиробників. Рассмотрены причины сосредоточенности отечественных производителей на подходах операционного маркетинга, изменения в материально-духовных ценностях украинцев вследствие его влияния; описаны отличия инструментального (операционного) маркетинга от маркетинга отношений (МО); сформулированы преимущества использования МО как для потребителей, так и для производителей; разработаны мероприятия, необходимые для интеграции МО в рыночную деятельность отечественных производителей. Ключевые слова: маркетинг отношений, инструментальный (операционный) маркетинг, социально-этический аспект, стратегический под-ход, конкурентоспособность товаропроизводителей. The article reviews the reasons for concentra-tion of the domestic producers on the approaches of operational marketing and changes in the material-spiritual values of the Ukrainians because of its influence; the differences between the instrumental (operational) marketing and marketing of relations are described; the advantages of the use of marketing of relations are formulated both for users and producers; measures necessary for integration of marketing of relations into the market activity of domestic producers have been worked out. Keywords: marketing of relations, instrumental (operational) marketing, socio ethical aspect, strategic approach, competitiveness of commodity pro-du¬cers. 2010 Article Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028 uk Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Соціально-економічні аспекти промислової політики
Соціально-економічні аспекти промислової політики
spellingShingle Соціально-економічні аспекти промислової політики
Соціально-економічні аспекти промислової політики
Романенко, І.П.
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
description Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для споживачів, так і для виробників; розроблено заходи, необхідні для інтеграції засад МВ у ринкову діяльність вітчизняних товаровиробників. Ключові слова: маркетинг відносин, інструментальний (операційний) маркетинг, соціально-етичний аспект, стратегічний підхід, конкурентоспроможність товаровиробників.
format Article
author Романенко, І.П.
author_facet Романенко, І.П.
author_sort Романенко, І.П.
title Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
title_short Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
title_full Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
title_fullStr Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
title_full_unstemmed Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
title_sort трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2010
topic_facet Соціально-економічні аспекти промислової політики
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028
citation_txt Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT romanenkoíp transformacíâmarketingusocíalʹnoetičnijaspekt
first_indexed 2023-10-18T17:23:06Z
last_indexed 2023-10-18T17:23:06Z
_version_ 1796141398214311936