Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для спожи...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-27028 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-270282013-02-13T02:04:53Z Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект Романенко, І.П. Соціально-економічні аспекти промислової політики Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для споживачів, так і для виробників; розроблено заходи, необхідні для інтеграції засад МВ у ринкову діяльність вітчизняних товаровиробників. Ключові слова: маркетинг відносин, інструментальний (операційний) маркетинг, соціально-етичний аспект, стратегічний підхід, конкурентоспроможність товаровиробників. Рассмотрены причины сосредоточенности отечественных производителей на подходах операционного маркетинга, изменения в материально-духовных ценностях украинцев вследствие его влияния; описаны отличия инструментального (операционного) маркетинга от маркетинга отношений (МО); сформулированы преимущества использования МО как для потребителей, так и для производителей; разработаны мероприятия, необходимые для интеграции МО в рыночную деятельность отечественных производителей. Ключевые слова: маркетинг отношений, инструментальный (операционный) маркетинг, социально-этический аспект, стратегический под-ход, конкурентоспособность товаропроизводителей. The article reviews the reasons for concentra-tion of the domestic producers on the approaches of operational marketing and changes in the material-spiritual values of the Ukrainians because of its influence; the differences between the instrumental (operational) marketing and marketing of relations are described; the advantages of the use of marketing of relations are formulated both for users and producers; measures necessary for integration of marketing of relations into the market activity of domestic producers have been worked out. Keywords: marketing of relations, instrumental (operational) marketing, socio ethical aspect, strategic approach, competitiveness of commodity pro-du¬cers. 2010 Article Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028 uk Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Соціально-економічні аспекти промислової політики Соціально-економічні аспекти промислової політики |
spellingShingle |
Соціально-економічні аспекти промислової політики Соціально-економічні аспекти промислової політики Романенко, І.П. Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект |
description |
Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для споживачів, так і для виробників; розроблено заходи, необхідні для інтеграції засад МВ у ринкову діяльність вітчизняних товаровиробників.
Ключові слова: маркетинг відносин, інструментальний (операційний) маркетинг, соціально-етичний аспект, стратегічний підхід, конкурентоспроможність товаровиробників. |
format |
Article |
author |
Романенко, І.П. |
author_facet |
Романенко, І.П. |
author_sort |
Романенко, І.П. |
title |
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект |
title_short |
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект |
title_full |
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект |
title_fullStr |
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект |
title_full_unstemmed |
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект |
title_sort |
трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Соціально-економічні аспекти промислової політики |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028 |
citation_txt |
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT romanenkoíp transformacíâmarketingusocíalʹnoetičnijaspekt |
first_indexed |
2023-10-18T17:23:06Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:23:06Z |
_version_ |
1796141398214311936 |