Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект
Розглянуто причини зосередженості вітчизняних виробників на інструментах операційного маркетингу, зміни в матеріально-духовних цінностях українців унаслідок його впливу; описано відмінності інструментального маркетингу від маркетингу відносин (МВ); сформульовано переваги застосування МВ як для спожи...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Романенко, І.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27028 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І.П. Романенко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 226-230. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Соціально-економічний аспект благоустрою населених пунктів
за авторством: Бородюк, В.М., та інші
Опубліковано: (2010) -
Теоретический аспект формирования человеческого капитала
за авторством: Саратикянц, Э.С., та інші
Опубліковано: (2010) -
Складові системи соціально-економічних індикаторів сталого розвитку міста
за авторством: Кузнєцова, Л.В.
Опубліковано: (2010) -
Аналіз сучасного стану соціально-економічного розвитку Луганської області
за авторством: Мягкий, В.О.
Опубліковано: (2008) -
Оцінка стану охорони та безпеки праці й соціально-економічних наслідків їх незабезпечення у вугільній промисловості України
за авторством: Залознова, Ю.С., та інші
Опубліковано: (2011)