Культурний феномен грошей у світлі комунікативної філософії

Застосовано методологію теорії комунікації, щоб проаналізувати умови та виявити загальні моделі комунікативних практик, медіумом яких виступають гроші. Розглянуто гроші як знакову форму кодування людських взаємин, змістом яких є конвенційно прийняті правила економічної поведінки людей. Роль та місце...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Західний науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2008
Автор: Скринник, З.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Західний науковий центр НАН України і МОН України 2008
Назва видання:Соціогуманітарні проблеми людини
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27462
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Культурний феномен грошей у світлі комунікативної філософії / З. Скринник // Соціогуманітарні проблеми людини. — 2008. — № 3. — С. 32-38. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine