Ефективність управління клієнтським капіталом
Запропоновано систему показників оцінки ефективності управління клієнтським капіталом; розроблено показники, які характеризують капіталізацію ставлення клієнтів до компанії; обґрунтовано методи розрахунку вартості та рентабельності клієнтського капіталу; запропоновано інтегральний показник розвитку...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2008 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2813 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Ефективність управління клієнтським капіталом / Кендюхов О.В. // Економіка пром-сті. — 2008. — № 4. — С. 37-40. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. |