Ефективність управління клієнтським капіталом

Запропоновано систему показників оцінки ефективності управління клієнтським капіталом; розроблено показники, які характеризують капіталізацію ставлення клієнтів до компанії; обґрунтовано методи розрахунку вартості та рентабельності клієнтського капіталу; запропоновано інтегральний показник розвитку...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2008
Автор: Кендюхов, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2813
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Ефективність управління клієнтським капіталом / Кендюхов О.В. // Економіка пром-сті. — 2008. — № 4. — С. 37-40. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine