2025-02-23T04:31:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-2959%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T04:31:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-2959%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T04:31:58-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T04:31:58-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточ...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|