Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів

Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточ...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Длігач, А.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2006
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А.О. Длігач // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 95-101. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-2959
record_format dspace
spelling irk-123456789-29592009-06-01T12:00:45Z Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів Длігач, А.О. НТП та організація виробництва Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточної конкурентної ситуації на ринку, а й з перетворенням одержаної інформації в напрями створення відмітних характеристик торгової марки, які б дозволили підприємству обійти конкурентів і представити на ринку товар, що має цінність для споживачів. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об’єднаних просторів. Матеріал статті містить цікаві практичні приклади українського та зарубіжних ринків. ---------- Рассмотрены сущность и значение построения карт восприятия торговых марок потребителями для выявления предпочтений потребителей с целью коррекции и разработки стратегии позиционирования для торговых марок предприятия. Отражен вопрос выявления и анализа ключевых расхождений в стратегиях позиционирования торговых марок с помощью последовательного построения карт объединенных пространств. ---------- The article concerns with the essence and the importance of generation of the maps for perception by customers to find out the customers’ preferences in order to correct and to develop positioning strategies for the trademarks of the enterprise. The article covers the question of identification and analysis of key divergences in positioning strategies of trademarks by consequential generation of the joint spaces maps. ----------- 2006 Article Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А.О. Длігач // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 95-101. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959 uk Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
spellingShingle НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
Длігач, А.О.
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
description Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточної конкурентної ситуації на ринку, а й з перетворенням одержаної інформації в напрями створення відмітних характеристик торгової марки, які б дозволили підприємству обійти конкурентів і представити на ринку товар, що має цінність для споживачів. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об’єднаних просторів. Матеріал статті містить цікаві практичні приклади українського та зарубіжних ринків. ----------
format Article
author Длігач, А.О.
author_facet Длігач, А.О.
author_sort Длігач, А.О.
title Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
title_short Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
title_full Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
title_fullStr Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
title_full_unstemmed Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
title_sort аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2006
topic_facet НТП та організація виробництва
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959
citation_txt Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А.О. Длігач // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 95-101. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT dlígačao analízrozhodženʹupozicíonuvannímetodompobudovikartobêdnanihprostorív
first_indexed 2023-03-24T08:26:23Z
last_indexed 2023-03-24T08:26:23Z
_version_ 1796139034419920896