Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточ...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А.О. Длігач // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 95-101. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-2959 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-29592009-06-01T12:00:45Z Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів Длігач, А.О. НТП та організація виробництва Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточної конкурентної ситуації на ринку, а й з перетворенням одержаної інформації в напрями створення відмітних характеристик торгової марки, які б дозволили підприємству обійти конкурентів і представити на ринку товар, що має цінність для споживачів. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об’єднаних просторів. Матеріал статті містить цікаві практичні приклади українського та зарубіжних ринків. ---------- Рассмотрены сущность и значение построения карт восприятия торговых марок потребителями для выявления предпочтений потребителей с целью коррекции и разработки стратегии позиционирования для торговых марок предприятия. Отражен вопрос выявления и анализа ключевых расхождений в стратегиях позиционирования торговых марок с помощью последовательного построения карт объединенных пространств. ---------- The article concerns with the essence and the importance of generation of the maps for perception by customers to find out the customers’ preferences in order to correct and to develop positioning strategies for the trademarks of the enterprise. The article covers the question of identification and analysis of key divergences in positioning strategies of trademarks by consequential generation of the joint spaces maps. ----------- 2006 Article Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А.О. Длігач // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 95-101. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959 uk Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва |
spellingShingle |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва Длігач, А.О. Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів |
description |
Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточної конкурентної ситуації на ринку, а й з перетворенням одержаної інформації в напрями створення відмітних характеристик торгової марки, які б дозволили підприємству обійти конкурентів і представити на ринку товар, що має цінність для споживачів. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об’єднаних просторів. Матеріал статті містить цікаві практичні приклади українського та зарубіжних ринків.
---------- |
format |
Article |
author |
Длігач, А.О. |
author_facet |
Длігач, А.О. |
author_sort |
Длігач, А.О. |
title |
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів |
title_short |
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів |
title_full |
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів |
title_fullStr |
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів |
title_full_unstemmed |
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів |
title_sort |
аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
НТП та організація виробництва |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959 |
citation_txt |
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А.О. Длігач // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 95-101. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
work_keys_str_mv |
AT dlígačao analízrozhodženʹupozicíonuvannímetodompobudovikartobêdnanihprostorív |
first_indexed |
2023-03-24T08:26:23Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:26:23Z |
_version_ |
1796139034419920896 |