Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів
Розглянуті сутність та значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами задля виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розроблення стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Показаний зв’язок процесу створення успішної торгової марки не лише з аналізом поточ...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | Длігач, А.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2959 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А.О. Длігач // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 95-101. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
ІКУ – основа побудови інформаційного суспільства
за авторством: Козлова, Л.В.
Опубліковано: (2011) -
Особливості побудови економіко-математичної моделі розвитку шахти
за авторством: Саллі, С.В., та інші
Опубліковано: (2009) -
Методологічні проблеми побудови та оптимізації логістичного циклу підприємства
за авторством: Червова, Л.Г., та інші
Опубліковано: (2005) -
Аналіз процесів промислового розвитку України
за авторством: Кулик, В.В.
Опубліковано: (2005) -
Особливості формування економіко-математичних моделей оцінювання технічного стану основних фондів промислових підприємств за методом капіталізації
за авторством: Козик, В.В., та інші
Опубліковано: (2011)