Рефлексивное управление механизмами формирования спроса на продукцию промышленных предприятий

Запропоновано концепцію управління механізмами формування попиту на продукцію промислових підприємств, засновану на принципах рефлексивного підходу. Реалізація концепції спрямована на забезпечення конкурентних позицій підприємства в умовах ринку й дозволяє при істотній економії витрат домогтися резу...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Петрачкова, Е.Л.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2006
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2979
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Рефлексивное управление механизмами формирования спроса на продукцию промышленных предприятий / Е.Л. Петрачкова // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 165-172. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine