Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ»
Показано, що великі компанії важкого машинобудування України на внутрішньому та зовнішньому ринках ведуть жорстоку конкурентну боротьбу між собою. З метою завойювання певного сегмента зовнішнього ринку, забезпечення конкуренції великим міжнародним компаніям запропоновано створити велику корпорацію...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2005
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/3109 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особенности создания корпорации "Тяжмаш" / Л.Н. Саломатіна, В.Ю. Горчаков // Економіка пром-сті. — 2005. — № 5. — С. 56-61. — рос. |