Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ»
Показано, що великі компанії важкого машинобудування України на внутрішньому та зовнішньому ринках ведуть жорстоку конкурентну боротьбу між собою. З метою завойювання певного сегмента зовнішнього ринку, забезпечення конкуренції великим міжнародним компаніям запропоновано створити велику корпорацію...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2005
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/3109 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особенности создания корпорации "Тяжмаш" / Л.Н. Саломатіна, В.Ю. Горчаков // Економіка пром-сті. — 2005. — № 5. — С. 56-61. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-3109 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-31092009-12-09T19:41:48Z Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ» Саломатина, Л.Н. Горчаков, В.Ю. Показано, що великі компанії важкого машинобудування України на внутрішньому та зовнішньому ринках ведуть жорстоку конкурентну боротьбу між собою. З метою завойювання певного сегмента зовнішнього ринку, забезпечення конкуренції великим міжнародним компаніям запропоновано створити велику корпорацію «ВАЖМАШ», яка об’єднувала б підприємства, що спеціалізуються у галузі вагонобудування, металургійного та вугільного машинобудування. Запропоновано методичні підходи щодо створення корпорації «ВАЖМАШ». Показано, что крупные компании тяжелого машиностроения Украины на внутреннем и внешнем рынках ведут жесткую конкурентную борьбу между собой. В целях завоевания определенного сегмента внешнего рынка, обеспечения конкуренции крупным международным компаниям предложено создать крупную корпорацию «ТЯЖМАШ», которая объединила бы предприятия, специализирующиеся в области вагоностроения, металлургического и угольного машиностроения. Предложены методические подходы к созданию корпорации «ТЯЖМАШ». It is shown that large heavy engineering companies are engaged in the competitive struggle with each other on domestic and foreign markets. The large corporation “TYAZHMASH” is offered to be created in order to win a certain segment on the foreign market and to provide the competition among large international companies. It would unite enterprises specialized in the sphere of carriage-building, metallurgical engineering, mining engineering. Methodical approaches to establishment of this corporation are offered. ---------- 2005 Article Особенности создания корпорации "Тяжмаш" / Л.Н. Саломатіна, В.Ю. Горчаков // Економіка пром-сті. — 2005. — № 5. — С. 56-61. — рос. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/3109 ru Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
Показано, що великі компанії важкого машинобудування України на внутрішньому та зовнішньому ринках ведуть жорстоку конкурентну боротьбу між собою. З метою завойювання певного сегмента зовнішнього ринку, забезпечення конкуренції великим міжнародним компаніям запропоновано створити велику корпорацію «ВАЖМАШ», яка об’єднувала б підприємства, що спеціалізуються у галузі вагонобудування, металургійного та вугільного машинобудування. Запропоновано методичні підходи щодо створення корпорації «ВАЖМАШ». |
format |
Article |
author |
Саломатина, Л.Н. Горчаков, В.Ю. |
spellingShingle |
Саломатина, Л.Н. Горчаков, В.Ю. Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ» |
author_facet |
Саломатина, Л.Н. Горчаков, В.Ю. |
author_sort |
Саломатина, Л.Н. |
title |
Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ» |
title_short |
Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ» |
title_full |
Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ» |
title_fullStr |
Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ» |
title_full_unstemmed |
Особенности создания корпорации «ТЯЖМАШ» |
title_sort |
особенности создания корпорации «тяжмаш» |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2005 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/3109 |
citation_txt |
Особенности создания корпорации "Тяжмаш" / Л.Н. Саломатіна, В.Ю. Горчаков // Економіка пром-сті. — 2005. — № 5. — С. 56-61. — рос. |
work_keys_str_mv |
AT salomatinaln osobennostisozdaniâkorporaciitâžmaš AT gorčakovvû osobennostisozdaniâkorporaciitâžmaš |
first_indexed |
2023-03-24T08:26:40Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:26:40Z |
_version_ |
1796139043524706304 |