2025-02-23T08:30:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31244%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T08:30:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31244%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T08:30:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T08:30:12-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Series: | Економіка промисловості |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|