Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики

Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Телишевська, Л.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація.