Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики

Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Телишевська, Л.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-31244
record_format dspace
spelling irk-123456789-312442013-02-13T03:15:01Z Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики Телишевська, Л.І. НТП та організація виробництва Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація. Рассмотрены основные вопросы активизации маркетинговой товарной политики при условии внедрения инноваций и повышения, а также инновационной активности предприятия. Ключевые слова: инновации, маркетинговая концепция, маркетинговая товарная политика, товарная политика, товарная инновация. The paper covers the issues of activation of the marketing product policy under conditions of innovations introduction, as well as enhancement of enterprise’s innovation activity. Keywords: innovations, marketing conception, marketing commodity policy, commodity policy, product innovation. 2011 Article Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244 uk Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
spellingShingle НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
Телишевська, Л.І.
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
Економіка промисловості
description Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація.
format Article
author Телишевська, Л.І.
author_facet Телишевська, Л.І.
author_sort Телишевська, Л.І.
title Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
title_short Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
title_full Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
title_fullStr Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
title_full_unstemmed Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
title_sort підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet НТП та організація виробництва
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244
citation_txt Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Економіка промисловості
work_keys_str_mv AT teliševsʹkalí pídviŝennâínnovacíjnoíaktivnostípídpriêmstvzaumovirealízacíímarketingovoítovarnoípolítiki
first_indexed 2023-10-18T17:32:10Z
last_indexed 2023-10-18T17:32:10Z
_version_ 1796141802341793792