Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-31244 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-312442013-02-13T03:15:01Z Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики Телишевська, Л.І. НТП та організація виробництва Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація. Рассмотрены основные вопросы активизации маркетинговой товарной политики при условии внедрения инноваций и повышения, а также инновационной активности предприятия. Ключевые слова: инновации, маркетинговая концепция, маркетинговая товарная политика, товарная политика, товарная инновация. The paper covers the issues of activation of the marketing product policy under conditions of innovations introduction, as well as enhancement of enterprise’s innovation activity. Keywords: innovations, marketing conception, marketing commodity policy, commodity policy, product innovation. 2011 Article Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244 uk Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва |
spellingShingle |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва Телишевська, Л.І. Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики Економіка промисловості |
description |
Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства.
Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація. |
format |
Article |
author |
Телишевська, Л.І. |
author_facet |
Телишевська, Л.І. |
author_sort |
Телишевська, Л.І. |
title |
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики |
title_short |
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики |
title_full |
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики |
title_fullStr |
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики |
title_full_unstemmed |
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики |
title_sort |
підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
НТП та організація виробництва |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244 |
citation_txt |
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Економіка промисловості |
work_keys_str_mv |
AT teliševsʹkalí pídviŝennâínnovacíjnoíaktivnostípídpriêmstvzaumovirealízacíímarketingovoítovarnoípolítiki |
first_indexed |
2023-10-18T17:32:10Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:32:10Z |
_version_ |
1796141802341793792 |