Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Телишевська, Л.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методичні підходи до управлінського обліку та аналізу ефективності інноваційної діяльності й інноваційної активності підприємств
за авторством: Єжакова, Н.В.
Опубліковано: (2011) -
Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва
за авторством: Ляшенко, В.І., та інші
Опубліковано: (2008) -
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу
за авторством: Димитрова, С.М.
Опубліковано: (2006) -
Розкриття інформації як напрям підвищення рівня капіталізації відкритих акціонерних товариств
за авторством: Шевченко, Н.В.
Опубліковано: (2011) -
Особливості формування економіко-математичних моделей оцінювання технічного стану основних фондів промислових підприємств за методом капіталізації
за авторством: Козик, В.В., та інші
Опубліковано: (2011)