2025-02-23T12:40:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31244%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T12:40:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31244%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T12:40:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T12:40:35-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства. Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація....
Saved in:
Main Author: | Телишевська, Л.І. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Series: | Економіка промисловості |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31244 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
2025-02-23T12:40:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31244%22&qt=morelikethis
2025-02-23T12:40:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31244%22&qt=morelikethis
2025-02-23T12:40:35-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T12:40:35-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Similar Items
-
Методичні підходи до управлінського обліку та аналізу ефективності інноваційної діяльності й інноваційної активності підприємств
by: Єжакова, Н.В.
Published: (2011) -
Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва
by: Ляшенко, В.І., et al.
Published: (2008) -
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу
by: Димитрова, С.М.
Published: (2006) -
Розкриття інформації як напрям підвищення рівня капіталізації відкритих акціонерних товариств
by: Шевченко, Н.В.
Published: (2011) -
Особливості формування економіко-математичних моделей оцінювання технічного стану основних фондів промислових підприємств за методом капіталізації
by: Козик, В.В., et al.
Published: (2011)