Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доціль...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31252 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 21-27. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |