2025-02-23T06:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31252%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31252%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T06:45:19-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні

Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доціль...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Звягінцева, О.Б.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Series:Економіка промисловості
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31252
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доцільність використання маркетингу, теорія маркетингу, практика маркетингу, УАМ.