2025-02-23T06:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31252%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31252%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:45:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T06:45:19-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доціль...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Series: | Економіка промисловості |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31252 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні.
Ключові слова: маркетинг, доцільність використання маркетингу, теорія маркетингу, практика маркетингу, УАМ. |
---|