Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні

Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доціль...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Звягінцева, О.Б.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31252
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 21-27. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-31252
record_format dspace
spelling irk-123456789-312522013-02-13T02:00:17Z Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні Звягінцева, О.Б. Проблеми сучасної економіки Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доцільність використання маркетингу, теорія маркетингу, практика маркетингу, УАМ. Представлена эволюция теоретических принципов и практических мероприятий маркетинга в Украине начиная со времени существования Советского Союза до независимости страны. Проведен анализ трудов известных маркетологов – теоретиков и практиков, которые оказали большое влияние на развитие маркетинга в Украине. Ключевые слова: маркетинг, целесообразность использования маркетинга, теория маркетинга, практика маркетинга, УАМ. The evolution of theoretical principles and practical measures of marketing in Ukraine since the Sovien Union till the independence of the country is presented. The analysis of the well-known marketing specialists’ works was made, including the works of theorists and practical workers who had a great influence on marketing development in Ukraine. Keywords: marketing, expediency of using marketing, marketing theory, practice in marketing, UAM. 2011 Article Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 21-27. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31252 uk Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблеми сучасної економіки
Проблеми сучасної економіки
spellingShingle Проблеми сучасної економіки
Проблеми сучасної економіки
Звягінцева, О.Б.
Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
Економіка промисловості
description Подано еволюцію теоретичних засад та практичних заходів маркетингу в Україні починаючи з років Радянського Союзу до незалежності країни. Зроблено аналіз праць знаних маркетологів – теоретиків та практиків, які справили великий вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ключові слова: маркетинг, доцільність використання маркетингу, теорія маркетингу, практика маркетингу, УАМ.
format Article
author Звягінцева, О.Б.
author_facet Звягінцева, О.Б.
author_sort Звягінцева, О.Б.
title Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
title_short Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
title_full Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
title_fullStr Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
title_full_unstemmed Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні
title_sort становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в україні
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Проблеми сучасної економіки
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31252
citation_txt Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 21-27. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Економіка промисловості
work_keys_str_mv AT zvâgíncevaob stanovlennâjrozvitokteoríítapraktikimarketinguvukraíní
first_indexed 2023-10-18T17:32:11Z
last_indexed 2023-10-18T17:32:11Z
_version_ 1796141803194286080