2025-02-22T21:14:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31275%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T21:14:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31275%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T21:14:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T21:14:27-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України

Розглянуто перелік факторів, що можуть впливати на ефективність упровадження та використання основних засобів маркетингових комунікацій, зокрема мерчандайзингу, та їх вплив на обсяги збуту продукції підприємств сокової галузі. Ключові слова: маркетингові комунікації, мерчандайзинг, виробник, дистри...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Лазуткіна, А.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Series:Економіка промисловості
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31275
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!