2025-02-22T21:14:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31275%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T21:14:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31275%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T21:14:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T21:14:27-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України
Розглянуто перелік факторів, що можуть впливати на ефективність упровадження та використання основних засобів маркетингових комунікацій, зокрема мерчандайзингу, та їх вплив на обсяги збуту продукції підприємств сокової галузі. Ключові слова: маркетингові комунікації, мерчандайзинг, виробник, дистри...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Series: | Економіка промисловості |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31275 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|