2025-02-23T14:53:22-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31726%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T14:53:22-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31726%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T14:53:22-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T14:53:22-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Зміна ударної в’язкості сталі 12Х1МФ під час експлуатації парогонів ТЕС
Виявлено, що у вихідному стані ударна в’язкість сталі 12Х1МФ за кімнатної температури найчастіше вища, ніж за підвищеної (545°С), як для металу із задовільною, так і бракованою мікроструктурою. Показано, що в умовах тривалої експлуатації парогонів ТЕС ударна в’язкість сталі за кімнатної температури...
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2009
|
Series: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31726 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|