2025-02-23T18:06:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31726%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T18:06:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-31726%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T18:06:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T18:06:56-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Зміна ударної в’язкості сталі 12Х1МФ під час експлуатації парогонів ТЕС

Виявлено, що у вихідному стані ударна в’язкість сталі 12Х1МФ за кімнатної температури найчастіше вища, ніж за підвищеної (545°С), як для металу із задовільною, так і бракованою мікроструктурою. Показано, що в умовах тривалої експлуатації парогонів ТЕС ударна в’язкість сталі за кімнатної температури...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Балицький, О.І., Ріпей, І.В., Онищак, О.Я.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України 2009
Series:Фізико-хімічна механіка матеріалів
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31726
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!