Зміна ударної в’язкості сталі 12Х1МФ під час експлуатації парогонів ТЕС
Виявлено, що у вихідному стані ударна в’язкість сталі 12Х1МФ за кімнатної температури найчастіше вища, ніж за підвищеної (545°С), як для металу із задовільною, так і бракованою мікроструктурою. Показано, що в умовах тривалої експлуатації парогонів ТЕС ударна в’язкість сталі за кімнатної температури...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
2009
|
Назва видання: | Фізико-хімічна механіка матеріалів |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31726 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Зміна ударної в’язкості сталі 12Х1МФ під час експлуатації парогонів ТЕС / О.І. Балицький, І.В. Ріпей, О.Я. Онищак // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2009. — Т. 45, № 6. — С. 65-69. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!