Study of improving the customer relationship management by data mining applications

Companies must survive in a market, where are a lot of products and competitors which compete to gain the customers. In a such market there are some factors which influences the growing of the complexity of customer relationships. Some of these factors are: the compression of the marketing cycle tim...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Danubianu, Mirela, Stanica, Anca Maria
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут фізики напівпровідників імені В.Є. Лашкарьова НАН України 2009
Назва видання:Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32216
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Study of improving the customer relationship management by data mining applications / Mirela Danubianu, Anca Maria Stanica // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. — 2009. — № 1 (17). — С. 55-58. — Бібліогр.: 12 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine