Physical simulation of muscles and bones

This paper presents a model used to animate a 3D facial mesh. The animation is entirely based on a physical system, thus no artistic skills are required to animate a face through morphing or rigging. The facial expressions are the result of the physical interaction between the different components o...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Dima, Emanuel, Dima, Corina, Cristea, Dan
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут фізики напівпровідників імені В.Є. Лашкарьова НАН України 2009
Назва видання:Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32234
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Physical simulation of muscles and bones / Emanuel Dima, Corina Dima, Dan Cristea // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. — 2009. — № 1 (17). — С. 160-163. — Бібліогр.: 7 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine