2025-02-22T17:07:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33917%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T17:07:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33917%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T17:07:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T17:07:27-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Багаторівневий маркетинг: проблеми та перспективи розвитку

У статті проведено аналіз тенденцій розвитку галузі прямих продажів, визначено основні проблеми багаторівневого маркетингу як форми організації торговельної діяльності та його перспективи в рамках роздрібної торгівлі в цілому....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Стасюк, Н., Стасюк, О., Яковенко, Р.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Series:Схід
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33917
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!