2025-02-23T00:37:54-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33941%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:37:54-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33941%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:37:54-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:37:54-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Series: | Схід |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|