2025-02-23T00:37:54-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33941%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:37:54-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33941%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:37:54-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:37:54-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів

У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Бобало, О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Series:Схід
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!