Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-33941 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-339412012-05-31T12:56:58Z Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів Бобало, О. Економіка У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ. This article examines the types of budgets in accordance with the maturity budget, the features and specific sides of budgeting process marketing activity of higher education institutions. The analysis of positive and negative sides of the two methods of budgeting is held. Examples of marketing budgets for higher school are shown. 2012 Article Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941 339.138 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Бобало, О. Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів Схід |
description |
У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та
специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади
маркетингових бюджетів ВНЗ. |
format |
Article |
author |
Бобало, О. |
author_facet |
Бобало, О. |
author_sort |
Бобало, О. |
title |
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів |
title_short |
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів |
title_full |
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів |
title_fullStr |
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів |
title_full_unstemmed |
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів |
title_sort |
бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941 |
citation_txt |
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT bobaloo bûdžetuvannâmarketingovoídíâlʹnostíviŝihnavčalʹnihzakladív |
first_indexed |
2023-10-18T17:38:44Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:38:44Z |
_version_ |
1796142099559612416 |