Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів

У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Бобало, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-33941
record_format dspace
spelling irk-123456789-339412012-05-31T12:56:58Z Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів Бобало, О. Економіка У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ. This article examines the types of budgets in accordance with the maturity budget, the features and specific sides of budgeting process marketing activity of higher education institutions. The analysis of positive and negative sides of the two methods of budgeting is held. Examples of marketing budgets for higher school are shown. 2012 Article Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941 339.138 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Бобало, О.
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
Схід
description У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ.
format Article
author Бобало, О.
author_facet Бобало, О.
author_sort Бобало, О.
title Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
title_short Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
title_full Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
title_fullStr Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
title_full_unstemmed Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
title_sort бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941
citation_txt Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT bobaloo bûdžetuvannâmarketingovoídíâlʹnostíviŝihnavčalʹnihzakladív
first_indexed 2023-10-18T17:38:44Z
last_indexed 2023-10-18T17:38:44Z
_version_ 1796142099559612416