Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
У статті розглянуто види бюджетів відповідно до строковості бюджету, особливості та специфіку бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін двох методів бюджетування, наведено приклади маркетингових бюджетів ВНЗ....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Бобало, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33941 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / О. Бобало // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 21-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
за авторством: Хаминіч, С.Ю., та інші
Опубліковано: (2012) -
Бюджетування структурних підрозділів гірничо-металургійного холдингу
за авторством: Колосок, В.
Опубліковано: (2012) -
Дослідження економічної сутності бюджетування та фінансового планування
за авторством: Алфьорова, І., та інші
Опубліковано: (2010) -
Бюджетування як інструмент управління фінансовими ресурсами малого підприємства
за авторством: Виговська, В.
Опубліковано: (2008) -
Бюджетування в системі роботи залізничного транспорту як складова концепції контролінгу
за авторством: Зова, В.
Опубліковано: (2010)