Система рекламного менеджмента

Рассматривается основная структура рекламного менеджмента, объекты и субъекты. Раскрываются основные функции рекламного менеджмента.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2006
Автор: Лучанская, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2006
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36791
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Система рекламного менеджмента / В.В. Лучанская // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 181-184. — Бібліогр.: 17 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine