Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции
Розроблено комплексну методологію рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції. Наведено загальну схему процесу рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції на підприємстві. Висвітлено перспективні напрями досліджень. К...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37301 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции / Е.А. Устинов // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 139-144. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. |