Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции
Розроблено комплексну методологію рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції. Наведено загальну схему процесу рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції на підприємстві. Висвітлено перспективні напрями досліджень. К...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37301 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции / Е.А. Устинов // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 139-144. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-37301 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-373012013-02-13T02:49:03Z Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции Устинов, Е.А. НТП та організація виробництва Розроблено комплексну методологію рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції. Наведено загальну схему процесу рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції на підприємстві. Висвітлено перспективні напрями досліджень. Ключові слова: методологія управління, рефлексивне управління, освоєння нових ринків збуту, збут промислової продукції. Разработана комплексная методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции. Представлена общая схема процесса рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции на предприятии. Намечены перспективные направления исследований. Ключевые слова: методология управления, рефлексивное управление, освоение новых рынков сбыта, сбыт промышленной продукции. The article presents a comprehensive methodology for reflexive managing the processes of developing the new sales markets for the industrial products. The general chart of the process of reflexive managing the processes of developing the new sales markets for the industrial products for the enterprise is presented. Perspective directions for the researches are marked. Keywords: management methodology, reflexive management, developing new sales markets, sale of industrial products. 2011 Article Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции / Е.А. Устинов // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 139-144. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37301 338.246:339.18 ru Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва |
spellingShingle |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва Устинов, Е.А. Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции Економіка промисловості |
description |
Розроблено комплексну методологію рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції. Наведено загальну схему процесу рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції на підприємстві. Висвітлено перспективні напрями досліджень.
Ключові слова: методологія управління, рефлексивне управління, освоєння нових ринків збуту, збут промислової продукції. |
format |
Article |
author |
Устинов, Е.А. |
author_facet |
Устинов, Е.А. |
author_sort |
Устинов, Е.А. |
title |
Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции |
title_short |
Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции |
title_full |
Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции |
title_fullStr |
Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции |
title_full_unstemmed |
Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции |
title_sort |
методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
НТП та організація виробництва |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37301 |
citation_txt |
Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции / Е.А. Устинов // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 139-144. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. |
series |
Економіка промисловості |
work_keys_str_mv |
AT ustinovea metodologiârefleksivnogoupravleniâprocessamiosvoeniânovyhrynkovsbytapromyšlennojprodukcii |
first_indexed |
2023-10-18T17:45:27Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:45:27Z |
_version_ |
1796142401465614336 |