Медіа-культура та відеоігри в Японії: розширена реальність та соціальний камуфляж

The author enters a reader in the modern world of games and facilities of visual communication, where a border is destroyed between the real and virtual. Attention is given to the negative influence of the use of media techniques of anime, so-called «twinkling» on the health and psyche of young gene...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Томіта Хіденорі
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 2009
Назва видання:Народна творчість та етнографія
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37624
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Медіа-культура та відеоігри в Японії: розширена реальність та соціальний камуфляж / Томіта Хіденорі // Народна творчість та етнографія. — 2009. — № 1. — С. 14-21. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine